Tafelberg en Wijnproeverij - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Wil en Sue Winkelman - Peeters - WaarBenJij.nu Tafelberg en Wijnproeverij - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Wil en Sue Winkelman - Peeters - WaarBenJij.nu

Tafelberg en Wijnproeverij

Door: Sue

Blijf op de hoogte en volg Wil en Sue

04 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vanochtend vertrokken vanuit kaapstad.. Na een paar kilometer hadden we een stop om fotos te maken van de tafelberg. Helaas was t te bewolkt waardoor je de tafelberg niet zo goed kon zien. Na de stop door gereden richting noorden... Voor de Lunch en dinner bij hebron vanmiddag hadde we lunch en wijn proeverij bij de hebron ( een klein gasthuis/restaurantje in de tussen de bergen) daarna 3 kwartier naar plaats van bestemming gereden om onze camping op te zetten.. Nu had iedereen even tijd om te rusten en op te frissen.. Om 6 uur zijn we vanuit de camping weer terug gereden naar de hebron om daar een traditioneel afrikaans dinere te krijgen.. Bij aankomdt was de tafel mooi gedekt en voordat we konden eten mochten we rondkijken in de tuin van dit mooie gasthuis/restaurant.. Heerlijk gegeten gehaktballen van struisvogelvlees en bief in een blad van witte kool daarbij kregen we rijst en salade.. Toen hebben we gezongen voor PJ 1 van onze reisleiders het was zijn 31e verjaardag. Moricen( de chauffeur en hoofdleider) had cake geregeld voor PJ. Daarna zijn we terug gegaan naar de caming en gaan slapen omdat we de volgende ochtend om 5.15 uur op moesten.