Departure Frankfurt - Kaapstad - Reisverslag uit Frankfurt Main Flughafen, Duitsland van Wil en Sue Winkelman - Peeters - WaarBenJij.nu Departure Frankfurt - Kaapstad - Reisverslag uit Frankfurt Main Flughafen, Duitsland van Wil en Sue Winkelman - Peeters - WaarBenJij.nu

Departure Frankfurt - Kaapstad

Door: Sue

Blijf op de hoogte en volg Wil en Sue

02 Januari 2015 | Duitsland, Frankfurt Main Flughafen

Hallo allemaal!

Hier zitten we dan.. bij de gate op het vliegveld in Frankfurt.. over een uur gaat onze vlucht richting Qatar.. daar hebben we een tussen stop en dan vanavond vliegen we door naar Kaapstad.. Bij incheck werden we aanghouden door een thais vrouwtje .. ze vroeg om met ons mee te lopen want ze wist de weg niet.. ze zag bij Willie het vliegticket in de borstzak zitten waardoor ze kon zien dat we op dezelfde vlucht zaten.. nu zit ze nog steeds naast ons..

Tot dusver ons korte verslagje van het wachten bij de Terminal!

we keep you updated!

Groetjes Willie en Sue

• 02 Januari 2015 - 15:59

John:

Goede vlucht

• 02 Januari 2015 - 22:37

Wilensueza:

Hallo John dankjewel! Zijn nu op qatar vliegveld.. Zometeen boarden voor de vlucht naar Kaapstad grtjs Wil en Sue

• 03 Januari 2015 - 12:08

John En Carin :

hey vakantiegangers 1ste berichten van jullie al gezien
    mam was net hier voor koffie ben voorzichtig en heel veel plezier
    gr de Janssens xxx

• 06 Januari 2015 - 21:26

Kikie:

Lieve sue en Wil, Vanuit het koude Blerick wil ik jullie een geweldige reis wensen, en hoop dat jullie met volle teuge genieten. Heerlijk om dit zo samen te doen, dat lijkt me onvergetelijk. Ik zal wel op ons liselotje letten hoor, komt helemaal goed, dikke kus en veilige reis, groetjes kikie en hans