Orange river - Reisverslag uit Orange River, Zuid-Afrika van Wil en Sue Winkelman - Peeters - WaarBenJij.nu Orange river - Reisverslag uit Orange River, Zuid-Afrika van Wil en Sue Winkelman - Peeters - WaarBenJij.nu

Orange river

Door: Sue

Blijf op de hoogte en volg Wil en Sue

05 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Orange River

Maandag 5 januari - vanochtend om 5 uur opgestaan omdat k niet meer kon slapen.. Heerlijk warm gedoucht ( want t was frisjes deze ochtend ) .. Daarna is willie opgestaan en hebben we de tent opgeruimd deze moest om 6 uur opgeruimd zijn voor het ontbijt.. Om 6 uur hebben we weer gezamenlijk ontbeten . De afwas gedaan en klaar gemaakt voor vertrek. Vandaag hebben we heel wat uur in de auto gezeten.. Zon 5/6 uur gereisd voordat we op de plaats van bestemming waren.. We hebben een tussenstop gemaakt in springbok om wat boodschappen voor onszelf te kunne doen.. In springbok hebben we ook echte rastas gezien.. We hadden een uur tijd voor onszelf om daarna weer door te rijden naar plaats van bestemming.. Deze rit hebben we alleen maar bergen en stenen gezien.. Einde van de bestemming was deze rit waard een camping direct aan de orange river! Tentjes opgezet en gezwommen in de orange river.. Je kon zo naar de overkant lopen en dan stond je in namibië... Na het zwemmen hebben we ons opgefrist en zijn we bij de bar wat gaan drinken tot we ons diner hadden. Om half 8 had PJ ons eten klaar. Lamskorteletten met een gepofte aardappel, verse worteltjes met uien en een heerlijke tomaten uien saus. Na het diner ieder voorzich de afwas gedaan en zijn we met een paar van de groep nog wat gaan drinken bij de bar. Om 22.30 uur was het bedtijd voor ons.